vrijdag 17 september 2010

Onder aan de regenboog . . .


. . . vind je de pot met goud!!!


Hoe kom ik nou op deze regel? Nou heel simpel. Herinneren jullie deze vriendjes nog?? Een gratis patroontje van haar, genaamd Julius Grünling. Ik ging aan de slag en maakte er een in paars en een in lila.
Maar mijn petekind zag ze liggen en was er weg van. Nu is haar favo-kleur van dit moment limegroen. Dus ik moest een nieuwe haken voor haar, in lime-groen. En dat is dan de echte Julius Grünling (Groenling) geworden.
Vinden jullie ook niet dat de paarse een parmantige houding heeft, met zijn armpjes zo?
Ik zag het pas toen ik de foto op de computer zette, maar vind het wel erg grappig.

Het haakt zo gemakkelijk weg dat het alleen een avondje haken bij de tv kost aan tijd. Dus nu heb ik het plan opgevat om Julius in alle kleuren van de regenboog te haken. Nu maar hopen dat petekindje haar Julius niet zo snel komt halen. Maar ze is er al een keer voor aan de deur geweest, toen was haar Julius nog niet klaar.
Kijk het begin met mijn regenboog-Juliussen is gemaakt.
 
.

4 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk gemaakt en de kleurtjes zijn supermooi...ach zo`n pot met goud...nou ja...in iedergeval zijn je "Grunlinge" enig!!!Leuke foto`s heb je er van gemaakt..
    Fijn weekend alvast!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn enig. Lijkt me erg leuk in alle kleuren van de regenboog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig en lief!
    Erg leuk dat je die award hebt gekregen!
    Het kattenfilmpje gaf me een comfortabel gevoel, wat een schatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Birgitte,

    wat mooi in lime-groen, en nog véél te gaan dus, hihi, en die paarse heeft wel streken hé ség!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.