dinsdag 29 maart 2011

Quilters zijn heel aardige mensen

Alsof we dat niet al wisten. Laatst zag ik op de blog van Sandra stofjes met koffie-print. Ik had ze al eerder gezien, maar wist niet waar ze te krijgen waren. Dus vroeg ik haar naar de naam van de stofjes.

En ze antwoorde heel snel dat ze het ook niet meer wist. Ze had de stoffen ooit gekocht in Iowa, maar meer wist ze niet.

Twee dagen later kreeg ik een mailtje van haar dat ze de stoffen gevonden had tijdens een shopping-uitstapje. Ze wilde me er wat van toesturen. Dat vind ik toch zo leuk. Mensen die je niet kennen, maar dan zo maar wat toesturen. Ongekend vriendelijk. Dat kom ik alleen maar in de quiltingwereld tegen.


Dus lag deze envelop hieroven vandaag op de deurmat. Mét stempel uit Minnesota in the USA. En jawel de stofjes waren er al, wat snel. Afgelopen vrijdag pas op de post gedaan, nu al hier. Geweldig.


Sandra heel hartelijk bedankt. Ik ben erg blij met de stof. Het duurt nog even voor ik het ga gebruiken, maar het project heb ik in mij hoofd. Dat is namelijk de BOM van Quiltecke, die over koffie.

Sandra thank you very much. I am really happy with this gift. It will take some time before I will use it. The project is in my head. It's Quiltecke's BOM about coffee.

Overigens heeft Diana van Quiltecke daarna een nieuwe BOM gemaakt met de naam Flowers en haar huidige BOM is ook al weer zo'n schatje "Birds home"
.

5 opmerkingen:

  1. I am so glad that you enjoyed the fabric! and I am so surprised that it arrived so quickly!! It will be fun to see what you make with the fabric. I will be following along to see. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig!!! En ja, hoor, quiltsters zijn geweldige leuke lieve en sociale wezens......;)
    veel succes met het koffie-project, we zullen er vast wel over lezen als je zover bent!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je interesse in mijn blog :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Het is echt geweldig wat je soms via blogs teweeg brengt hé. Ik vind je gehaakte koningspaar ook helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Birgitte,

    wat een mooie stofjes, super!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.