Pagina's

donderdag 31 december 2009

Oudjaar


Voor alle lezers een goed en vooral gezond 2010. Met name dat laatste is superbelangrijk. Vuurwerk is prachtig om te zien, maar doe er voorzichtig mee. Ik hoor het de hele dag al knallen om me heen en wordt daar niet vrolijk van. Ik heb van dichtbij meegemaakt wat vuurwerk kan doen. Of liever gezegd, wat het MIS kan doen.

Overigens kan het nooit zo mooi zijn als bij het afscheid van onze gemeente op tweede kerstdag dit jaar. Het afscheidsvuurwerk werd begeleid door muziek. De knallen leken precies op de muziek uit te komen. De slotknal van het vuurwerk was precies gelijk aan het slotaccoord van de muziek. Prachtig.



Wij gaan vanavond gezellig met onze vrienden en al hun kinderen genieten van een ontspannen, vrolijke afsluiting van het jaar. Ik wens iedereen een fijne avond toe en tot ziens in het volgend jaar.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je m'n blog bezocht. Ook voor jou een gelukkig en creatief 2010!

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.