Pagina's

vrijdag 15 juni 2012

Inspiratie

Op internet kom je zo veel leuke dingen tegen. Gisteren vertelde ik al over een manier om structuur in de (linken)chaos te krijgen. Vandaag wil ik jullie deze link laten zien. Jeanet van 'blij dat ik brei'. Op haar blog laat zet ze links naar allerlei gratis patronen. En de meest fantastitsche dingen komen voorbij.



Ik heb er vanmorgen al een behoorlijke tijd zitten te genieten. Een paar dingen zal ik laten zien. Dan krijg je een idee wat ik bedoel. De foto's komen van haar blog en zijn niet van mij.





.

4 opmerkingen:

  1. Ja, inderdaad hele leuke ideeën!! Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sjaal is echt gaaf, echt iets voor mij, ik verlies altijd onderweg steken als ik brei! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend en bedankt voor de site, en zit je al te breien!!
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh hier ga ik even lekker neuzen

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.