Pagina's

vrijdag 17 augustus 2012

Potje vol met liefde nummer 4

Het vierde potje is inmiddels ook af. Het is weer een dotje van een potje geworden.


Ik wist niet goed wat ik van de patroontjes zou maken. Uiteindelijk bedacht ik er een klein miniboekje van te maken. Kun je overal neerleggen en oppaken en inkijken. Op de foto zie je het al tegen pagina 3 aan zitten. En om je geheugen op te frissen nog even de andere potjes.

Potje 2 en 4
  
Potje 1 en 3

Dus nu op naar nummer 5. Maar Wendy, de host van deze SAL, kennende zal die wel snel in mijn mailvakje liggen. Misschien al op dit moment, als jullie dit berichtje lezen.



.

6 opmerkingen:

  1. En ja hoor, het 5e patroontje heb ik intussen al gekregen. Dankjewel Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke borduurwerkjes zijn het. Een boekje is een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om er een kijkboekje van te maken.
    De patroontjes zijn mooi van kleur.
    Ben benieuwd hoe nr 5 er uit ziet,
    goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn allemaal dotjes van potjes! Superleuk.., en ik zat net te bedenken wat je ervan zou kunnen maken.. Maar ik heb weer niet secuur gelezen..., want je gaat er een kijkboekje van maken: LEUK

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.