Pagina's

woensdag 10 oktober 2012

Is dit bij jullie ook zo?

6 opmerkingen:

  1. Ik probeer er altijd voor te zorgen van niet, maar ja..... als de echte planken en het bureau weer eens te klein zijn (en dat gebeurt nogal eens), dan kun je niet anders, toch? LOL Daar kunnen we nou eenmaal niks aan doen :-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee bij mij is dat het logeerbed! Grijns! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij valt alles ook zo naar beneden, dan komt het daar vanzelf terecht.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, het valt nou één keer niet omhoog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en de rest van mijn huis hahahahah
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.