Pagina's

zondag 12 oktober 2014

Ben weer bij.

Jawel, ik ben weer bij. Het is zo verleidelijk om de randjes eventjes te laten liggen. Maar voor je het weet ben je dan toch een paar weekjes verder. Ondanks dat het heerlijke randjes zijn om te borduren. Afgelopen week heb ik weer een inhaalslag gemaakt. En ik was op één randje na helemaal bij, toen het griepvirus toesloeg. Althans, niet helemaal. ik werd vrijdagavond helemaal naar. En heb dus het laatste randje niet meer afgemaakt.

Dat halve griepje is er nog steeds. Het lijkt alsof het niet helemaal door wil komen, ik kwakkel maar wat aan. Vanmiddag heb ik het laatste randje afgemaakt en nu ben ik dus weer bij. Natuurlijk willen jullie graag een foto zien, dus hier is ie.


Maar nu moet ik dringend op zoek naar donkerblauw borduurgaren. Het is bijna op. Dus voor zaterdag moet ik het gehaald hebben. Maar ja, daar heb ik dan wel lekker een hele week de tijd voor.
Groetjes en een fijne zondag.



.


3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer helemaal bij bent, maar minder fijn dat je niet lekker bent, ik hoop dat je snel opknapt!
    Groetjes weer en beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er mooi uit.
    Veel beterschap toegewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, jouw blauwe randjes. En wat heeft jouw aïda band prachtige afwerkrandjes!
    Hopelijk knap je gauw op. Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.