Pagina's

zondag 12 juni 2011

Inga Palmgren

Miriam had een tijdje terug vragen over de patronen van Inga Palmgren. Ik dacht meteen dat Joke haar moest kunnen helpen. Zij woont in Zweden én borduurt, dus dat kon niet missen dacht is. Dat was niet helemaal zo, maar gezamenlijk zijn we opgetrokken in haar zoektocht en er is een heel leuk contact uit aan het ontstaan.


Miriam is intussen al gestart met het jaar 1977. Toen ik dat gisteren op haar blog zag, kon ik me niet langer inhouden. Ik heb stof en borduurgaren gezocht en ben ook gestart. Ik vond het patroon van 1974 heel erg leuk. Daar zijn een aantal kinderen de kerstkoekjes aan het bakken. Kijk zo ver ben ik gisteravond gekomen.

Je ziet al duidelijk de contouren van het kleine meisje dat lekker snoept van de koekjes. Haar snoetje is al te zien.

.

4 opmerkingen:

  1. ziet er grappig uit Birgitte,is dat redwork allemaal?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er prachtig uit, Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Lieve pinkestergroetjes - Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, heb je hulp nodig bij vertaling uit het Zwees, dan help ik je toch. Mail mij maar. Groeten, Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PS: Ik heb een mail gestuurd naar Miriam! groeten, Eva.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.