Pagina's

maandag 12 december 2011

Special Stitches

Een tijdje geleden vertelde ik dat ik lid was geworden van de yahoo group Special Stitches. Het eerste project dat ik gemaakt heb, was de boom in allerlei roze-rode tinten. Een soort bloesemboom in de lente. En die is nu af. Kijk en geniet maar mee.


De lap is nog niet gestreken, want ik twijfel nog wel een beetje of ik niet meer van de bloemetjes rechtsboven in de boom zal maken. Het ziet er zo leeg en kaal uit. Wat vinden jullie?

In het midden zit een uiltje op een tak. Ook die is met allemaal special stitches gemaakt. Kijk maar op de detail-foto. Echt schattig hoor. Je ziet meteen ook een hele serie van de special stitches. Herkennen jullie ze?


Het volgende project is ook al te downloaden bij de group. Dat wordt een uil in een boom. Nu is de uil de hoofdpersoon in het project en niet de boom zoals bij deze. Ik moet de patronen nog printen, maar wil ook deze gaan maken. HIer ligt ik (uiteraard) wat achter. Maar hij komt wel af hoor.



.

13 opmerkingen:

  1. Ik zou het zo laten. Hij is heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk al die verschillende steekjes, heerlijk. Enne... ik vind je Boompje niet kaal, zu door de afwisseling van dichtheid, geef je het net iets exta's mee.....
    Veel steekjesplezier,
    bewonderingsgroetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk borduurwerk is dit geworden zeg. Mooi, in die kleuren, en met al die verschillende steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is de steek die minder dan de andre LIJKT. Ik ben bang dat aanvulling de steek gaat overheersen, nu zie je 'm goed. Het geheel is prachtig!!! Gewoon zo laten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is PERFECT!!! Prachtige kleur! knufz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig en wat leuk die uil in het midden ik zou er ook niets meer bij doen vind hem zo gewoon erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zou er niets meer aan doen.. waar heb je dit patroon vandaan gehaald als ik vragen mag. vind het wel heel erg speciaal met al die steen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Birgitte, what a lovely color scheme your tree is! I love the pinks; you did a great job of choosing colors, and your owl is cute as can be. Let us know when you get your finishing touches, like the flowers stitched. Very nice job! And thank you for your comment on my blog! I haven't been very good at updating my blog lately, so all you saw was old, LOL!

    Congrats on the finish of your Tree of Stitches!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful! I love the colours, congratulations on finishing your Tree.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It looks like a beautiful blossom tree- congratulations on such a beautiful finish!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your tree is just beautiful, Birgitte.

    Take Care & Happy Stitchin'
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.