Pagina's

woensdag 29 oktober 2014









.

5 opmerkingen:

  1. Dat is een hele ware uitspraak, en ik heb er ook ervaring mee... ahum ...
    Voor mij is de meest ultieme plek om te wonen aan de rand van een dorp en dan helemaal vrij en liefst wat afgelegen van de bewoonde wereld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal herkenbaar, gelukkig heb je er geen last van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoef je niet eens voor in een klein dorp te wonen hoor!
    Ik weet gewoon dat wanneer je in een grotere plaats woont de wijken op zichzelf net kleine dorpjes zijn waar iedereen elkaar zo'n beetje in de gaten houdt.
    Soms is dat lastig, maar soms kan het ook makkelijk en fijn zijn. Mensen kunnen met je meeleven in de buurt en soms zelfs voor je klaarstaan!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit kan positief zijn en het kan negatief zijn, laten we het maar bij het eerste houden!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik woon in een heeeeel klein dorpje (5 huizen en een boer), maar alleen als het zomer is, hebben we contact. In de winter is iedereen in zijn eigen huis of in zijn eigen auto ergens naar op weg.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.