Pagina's

vrijdag 24 oktober 2014

Pech

Ja voor mij vandaag. Vandaag was de dag dat ik naar de beurs in Veldhoven zou gaan. Heerlijk quilts bekijken, ideeën opdoen, mensen ontmoeten, bijkletsen, stofjes voelen en kopen, en natuurlijk de Inga Palmgren van Joke uit Zweden in het echt zien. Ik had me er al een tijdje op verheugd, want het was lange tijd niet zeker dat het zou lukken.

Tot dat DH eerder deze week thuiskwam met een fikse griep. En meestal gaat dat bij ons zo dat de ander die ook heel snel krijgt. Dus vitamientje innemen, flink drinken. Maar gisteren kreeg ik flinke keelpijn. En vandaag flinke koorts. Dus geen Veldhoven voor mij, maar onder een dekbedje op de bank. DH mocht vandaag voor de thee met honing zorgen. Dat was gisteren mijn taak.


Voor alle mensen die mij gemist hebben vandaag. Helaas, ik probeer wel morgen of zondag zo ver beter te zijn dat ik toch nog naar de beurs kan gaan. Al was het alleen maar voor de Inga Palmgren, die kans die krijg ik niet snel meer. Of voor de winkeltjes, heerlijk zo veel bij elkaar op een plek. Bij ons zijn die heel erg dun gezaaid.

Groetjes van een ziek Bietje.

6 opmerkingen:

  1. Oh dat is zeker dikke pech voor je.... Ik hoop dat je je morgen (of anders zondag) zoveel beter voelt dat je alsnog naar de beurs kunt! Vanavond maar vroeg onder de wol?
    Groetjes weer en vooral beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker dikke pech! Ik hoop dat je alsnog hebt kunnen gaan en dat je nu weer beter bent...
    En het was ook nog eens precies in je herfstvakantie, dubbel pech eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Miste je al, hoop dat je inmiddels bent opgeknapt xxxxxxxxxxxxxxxx Joke

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.