Pagina's

maandag 4 januari 2016

365 dagen Challegen

Jawel, ik ben ook om. Ik heb nog geprobeerd om me te beheersen, maar ik ga toch de uitdaging aan. Welke? Nou, om iedere dag een blokje te maken, op de naaimachine. 

De stoffen zijn inmiddels uitgezocht. Na tig keer wisselen van gedachten, ga ik toch voor paars en grijs. Een oude look, met toch een moderne touch door het paars. Kijk dit zijn ze.


De foto staat op de kop, de strik zit onderop. Dat groene ding. Maar ze zijn mooi. Ik ga het pakketje nu nog niet losmaken. Ze zullen nog effe moeten wachten. Morgen of overmorgen heb ik pas weer tijd voor ze. Tot die tijd mag ik genieten door te kijken.




.


5 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren heb je uitgezocht.
    Succes met je uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ja een challenge is het zeker. Ach gewoon beginnen en dan zien we wel waar het schip strand. Ik denk dat ik blokjes dubbel maak want sommige is heel erg gepriegel. Die vervang ik dan door een simpeler blokje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty fabric choices. You will have a full year of stitching ahead!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan zul je nu ondertussen wel een aardige quilt hebben laat je het een keer zien!
    Dank je voor je reactie op mijn blog!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.