Pagina's

vrijdag 11 februari 2011

Gesprek tussen DH en mij

DH: maandag na het werk rij ik even door naar E.
Ik: maandag dat is toch Valentijnsdag?

DH: nee, he? Echt?
Ik: ja, het is toch altijd de dag vóór mijn verjaardag

DH: oh, dan zeg ik meteen die afspraak af en verzet die.

Lief he, de afspraak met E. was best belangrijk. DH moet nou zaterdag extra vroeg opstaan om dan van ons uit te gaan, wat een stuk verder is dan van zijn werk.


Als je nog iets wilt maken voor Valentijn, zijn de vogeltjes misschien leuk. Wil je ze maken klik da hier voor het patroon. Kijk ook op de site van Luli, er staan zo'n leuke dingen op.

6 opmerkingen:

  1. Dat is zeker lief van DH!! ;))
    En wat een schattige vogeltjes. Dank je voor je link naar Luli's site.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weet niet of ik mijn DH zo gek zou krijgen, hij doet niet aan valentijnsdag, maar vanavond trakteert hij wel op een etentje, rare jongens die schotten:)
    de vogeltjes zijn prachtig, maar dat haal ik van ze lang zal ze nooit niet voor maandag.
    fijn weekend en tot.....riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne verjaardag en Valentijn. Inderdaad heel lief van D.H. Wij zijn ook niet zo`n vaste Valentijn vierders, maar een spontane verrassing is altijd leuk. Wie vindt dat nou niet leuk?! Elke dag als je iemand blij kunt maken is een mooie dag. Geniet er van!
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief van DH, ben ik helemaal met je eens. De mijne doet er niets veel aan, behalve lief kijken en dat is ook wat waard vind ik :-)). Je vogeltjes vind ik heel lief! Knufzz...Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!!!
    FIJNE DAG EN LIEVE GROET, RIET:)

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.