Pagina's

maandag 24 december 2012

Oh denneboom, oh denneboom . . .


Nog even een leuk plaatje van een AFFO. Het is een patroontje van Bep uit Hall. Heerlijk eenvoudig. Al was het nog prutsen om het in een lijstje te krijgen. Ik had een ouderwets 'zilveren' lijstje, dat nog van oma was geweest er voor uitgekozen.

Glas eruit, dat was niet nodig, want er zitten echte belletjes in. Stofje om het karton spannen. Sjips, het karton trekt krom, is te zwak. Oh, ja, dan maar om het glas spannen, dat is toch niet nodig en zo dient het nog ergens voor.

En toen weer in het lijstje schuiven. Schuiven ja, want het werkte niet met klemmetjes, maar moest in zo'n richeltje geschoven worden. En toen ging het weer mis. Ik was de belletjes helemaal vergeten, en die konden er niet doorheen geschoven worden. Wat nu???

Effe zoeken en ik vond nog een ander lijstje, beetje oud koper-achtig (zie foto). Dat was wel groter, dan de glasplaat van de vorige, maar als ik er nou zo'n passe-partoutje omheen zou doen, zou het ook nog eens erg sjiek staan. En dat lukte wel. Ik ben er heel tevreden mee. Het staat al heel lang te pronken in de kamer. En ik vermoed dat het na de kerst nog niet naar de zolder verhuist. Veel te leuk.

Nou vandaag de laatste voorbereidingen voor het kerstdiner morgen. We gaan allemaal naar mijn ouders. En iedereen moet een gang voorbereiden. We weten niet van elkaar wat we maken, dus het zal een lekkere verrassing worden.





.

4 opmerkingen:

  1. Een leuke affo voor deze tijd van het jaar.
    Prettige feestdagen en een creatief jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een SCHATTIG kerstboompje!
    Fijne kerst en lieve groetjes van mij,
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is erg leuk geworden. Fijne kerst.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.