Pagina's

zondag 8 december 2013

De eerste kerstboom

Zo de eerste kerstboom staat weer in de kamer. Wat was dat een gesjouw zeg om het van de zolder te halen, poeh, poeh. En dan ook nog versieren. Wel leuk werk, maar veel werk. Gelukkig kan ik er nu weer lang van genieten.


Samen met de mokken die DH van de lieve Sint kreeg, zijn het de eerste winter/kerstspulletjes die de kamer al gehaald hebben.



Voor en na zullen de rest van de versieringen ook wel weer omlaag komen.

Staat jouw boom ook al?


.

1 opmerking:

  1. Ja onze boom staat! Een kunstboom met zelfgebreide ballen, misschien komt ie nog op mijn blog.
    Ik vind jouw boom erg mooi (en een stuk makkelijk opzetten ;-)
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.