Pagina's

donderdag 19 juni 2014

Oranje

Gisteren liet ik deze foto op facebook zien.


Wij waren helemaal klaar voor de wedstrijd. Een zomerkrans met veel oranje op tafel, een prachtige bos oranje rozen er midden in, mijn oranje oorbellen en armband had ik in/aan/om, het eten al in de oven, DH onderweg. Dus laat de wedstrijd maar komen.

Helaas was het toch nog erg druk op de weg en miste DH het eerste deel. De oranje-boys wisten dat blijkbaar, want ze wachtten keurig met de eerste goal tot DH thuis was.

Ik geef niet veel om voetbal, maar een EK of WK vind ik wel leuk. Mijn handen kunnen echter niet stilzitten tijdens het tv-kijken. Dus maakte ik gisteren tijdens de wedstrijd dit.


Het oorspronkelijke patroontje is van 'happiness is crossstitching'. Het was de kat voor de 'independance day' ofwel '4th of July'. Dus niet echt mijn ding. Ik heb haar 'omgebouwd' tot een oranje kat. Speciaal voor het voetbal, maar ook leuk voor koninginnedag koningsdag.
Wil je haar ook maken, Het patroon staat hier. En als je goed naar de foto kijkt kun je zien wat ik heb veranderd. De oranje wimpel aan de vlag is helemaal van mijzelf.

Nu nog bedenken wat ik er van ga maken. Hebben jullie leuke ideetjes???






.

1 opmerking:

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.