Pagina's

vrijdag 28 januari 2011

The making of "Bietjes blok"

Zoals beloofd "The making of". Allereerst is het middenstuk gestitcht. En toen alle stukjes geknipt waren, zag het er zo uit.


Close-upje van het prachtige middenstuk. Als je niet goed kijkt lijken de letters net Hebreeuws schrift.


Eerste twee stukjes zitten aan elkaar. Met de hand natuurlijk.



Kijk het schiet al lekker op. Even doorwerken en een punt is klaar.


Het middenstuk met twee punten. Het gaat ergens op lijken. Gelukkig op het voorbeeld. . .


En voor de puntenzoekers onder jullie, een close-up van puntjes.


Goed gelukt he? En dat voor mijn allereerste keer.
Oeps, ik zie dat er geen foto gemaakt is van het affe middenstuk. En hier zitten de eerste twee randjes er al aan. Jammer.


Oke, nou met alle vier de randjes.


Het complete blok, mét alle randjes bewaar ik voor een volgend bericht. Dat moet ik echt met daglicht fotograferen. En dat heb ik nu niet. Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn making of.
.

7 opmerkingen:

  1. Goed gelukt zeg!! En zo snel!
    Wat een heel mooie stoffen!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Zeker weten! Ik vind het tot nu toe al een prachtwerk geworden.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig! het is een hele hoop werk, maar dan heb je wel wat! lieve groet, riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je snel en netjes gedaan. Nu de rest, maar je mag wel even rust nemen af en toe.
    http://quiltaart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Keurig die puntjes. Het is een leuk geheel geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O Birgitte wat heb je dit zeer mooi gedaan !! Knap van je !

    Nog een fijn weekend .. :)

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.