Pagina's

donderdag 24 november 2011

Hoe is het toch met .....

..... de "God Jul"?

Ik hoor het jullie vragen, sommigen stellen de vraag ook hardop. Nou dit is echt blijven liggen. De eerste was al af, die heb ik hier al laten zien. Maar ik wilde het kleiner maken, dus over een draadje. En daar ben ik ook aan begonnen. Maar....

... hij is nog steeds niet af. De laatste keer dat ik haar heb laten zien, zag het er zo uit. Om deze heel kleine kruisjes te borduren heb ik heel goed licht nodig. Tja, ook ik wordt een dagje ouder, al schat men mij soms (heel soms) nog 28. Tot zover ben ik gekomen.


Het jaartal beneden ga ik nog uithalen. Want zonder dat jaartal past het precies in een van de meest schattige lijstjes die ik gezien heb. Omdat ik ze toch niet allemaal wil maken, maakt het jaartal ook niet zo veel uit. En 1979 was niet direct een kroonjaar voor mij. Er gebeurde wel vanalles. Zo werd ik 11 jaar, had ik net een bril gekregen, was ik een van de besten met rekenen van de klas, etc. etc.

Maar voor deze God Jul is de juiste kleur op. Dus snel maar even een strengetje halen.

Joke uit Zweden laat regelmatig zien hoe ver zij is. Ze wil ze allemaal gaan maken. Dapper hoor, maar ze schiet al aardig op. Maar er waren meer dames die helemaal verslingerd raakten aan de patronen God Jul van Inga. Hoe is het met jullie Jul's?



.

11 opmerkingen:

  1. Wat een lief borduurwerkje! Zeker waard om ingelijst te worden!!
    Liefs, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattig werkje!
    Succes met afwerken en inlijsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, je borduurwerk, alleen heb ik geen "God Jul" te delen. Maar ik blijf wel kijken. Ik scrollde trouwens even verder op je blog en zag me toch leuke dingen. Die auto, top, die koekepan, top top, die wieldoppen, top. Je maakt me helemaal blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat word deze leuk Bietje, hoop dat je hem gauw af hebt, en dat je hem in kunt lijsten.
    Ik ben nu aan nummer 18 begonnen, bij mij is het dus een virus geworden
    Groetjes Joke en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh!!!! zo mooi! hier zou ik dus echt een loep voor nodig hebben:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi borduurwerk. Ik kan me voorstellen dat dit lastig borduren is. Ik zou hier een loep voor nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat wordt ie leuk! Hoe groot (klein) wordt het borduurwerkje. Na maak je ons ook nog nieuwsgierig naar het superleuke lijstje.... Dus borduur maar snel verder, dan kun je het ons laten zien LOL.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dit is echt mooi..
    Heb je al geprobeerd met een halogeenlamp vlak boven je werk te borduren, of met een speciale borduurlamp? Dat scheelt echt hoor. Ik pik ook de leesbril van m'n mannetje voor het hele fijne werk..
    Miriam van borduurblog is volgens mij ook met zoiets bezig. 't Zijn wel heel veel kruisjes, maar dan heb je ook wat moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat je het ziet!!!! Ik zou er zeven loepen voor nodig hebben! Ik vind het prachtig wat je maakt. knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi vind ik ze Birgitte!, Maar zie ik het goed dat je de contouren borduurd?
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.