Pagina's

maandag 11 juli 2011

God Jul 1974

Hij is klaar, mijn God Jul. Een paar kleine foutjes, die jullie allemaal niet gezien hebben. Dus hij is perfect!


Ik maak ze over twee draadjes met DMC 815, mijn favo rode kleur. Dan nog even over de fout. Dat was te zien in het jongetje links. Op de vorige foto leek het een 'ongelukkig jongetje' zoals dat hier vroeger genoemd werd. Ietwat mismaakt. De schouders zaten duidelijk niet op dezelfde hoogte. Mijn DH kwam op het lumineuze idee om een paar extra steekjes te zetten om de schoudertjes weer gelijk te maken. De detail foto hieronder is het uiteindelijk resultaat.


Het ongelukige jongetjes is weer een gelukkig jongetje geworden. Je ziet het, hij kan zelfs weer lachen.
.

10 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm prachtig geworden!
    En de foutjes zijn echt niet (meer) te zien hoor! Gewoon niks over zeggen, dan kijkt iedereen er overheen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is prachtig geworden, hier kun je trots op zijn! ga je 'm inlijsten of wordt het een spreitje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, mooie kleur. Nog 5 maanden en dan is het weer zover :-) Greetz Lejo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk nostalgisch tafereeltje. Ik zag de God Jul ook al bij Joke uit Zweden langs komen. Ga je alle jaren maken? (Dan duurt het nog wel een paar kerstmissen....)
    groetjes en geniet van je vrije dagen,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie let er nu op een fout als het geheel zo mooi is !
    Knap gedaan Bietje !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Menig mens zou blij zijn als ze zo'n mooi borduurwerk konden maken, dus blij dat je achteraf tevreden bent met het resultaat.Ik vind het prachtig!! knufz....peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is mooi geworden en in zo'n korte tijd gemaakt. Knap werk hoor!
    En die foutjes maken het werkje uniek

    grtjs - Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I like the style of your cross stitch piece. I have enjoyed seeing it.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bietje wat is hij schitterend geworden, en ik vind het zo leuk, dat je me schreef, dat je er ook verder mee gaat, neem van mij aan het is een verslaving! Ben benieuwd of je ze ook allemaal gaat maken, maar deze is geweldig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.