Pagina's

woensdag 13 januari 2010

Hij is af



Een tijdje geleden had ik bij haar een prachtig geschenk, of liever gezegd geschenken, gewonnen. Er zat een lief borduurtje bij, een lavendelzakje. En dat is nu af. Het was best gepriegel en ik heb het bij daglicht moeten borduren. Blijkbaar gaan bij mij ook al de jaren tellen. Ernaast staat het schattige kistje dat ik enige tijd terug bij de Action kocht. Precies goed voor handwerkspulletje. Maar eigenlijk net te klein.


Nog even een close-up. Toen ik de foto groot op het computerscherm zag, zag ik ook dat ze wazig was. Het was nog vroeg vanmorgen. Mensen die het patroon kennen zien dat ik, zoals gewoonlijk, er wat foutjes in heb zitten. Maar die heb ik goed opgelost. Ze zijn bijna niet te zien. En dus zeg ik net zoals de Navajo-vrouwen: "Bij handwerk MOET er een foutje in zitten, anders is het geen handwerk."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.