Pagina's

zondag 24 oktober 2010

Laatste aanwinsten

Soms zie je stof dat is zooo mooi, dat moet je gewoon kopen. Dat had ik bij de serie Pure van Moda. Wat een prachtige combinatie dat blauw met bruin. Jullie weten dat ik niet zo blauwig ben. Maar van deze combo was ik meteen weg. Maar de FQ-pack was erg prijzig. Dus, nee.

Na lang wikken en twijfelen heb ik toch de charmpack van de serie gekocht. Eigenlijk gewoon 2 charmpacks. En ik ben er blij mee. Uit een charm krijg ik 8 hexjes van 0,5 cm. Er zitten er 42 in een charmpack. Dus tel maar uit. Misschien wel genoeg om een tafelkleed van te maken. Althans, dat is nu mijn bedoeling. Ik ben verslingerd aan de hexjes, lekker relaxed hoor.


En omdat ik toch de verzendkosten moest betalen, heb ik er nog 2 andere charmpacks bij laten komen: Lumière de Noël. De kleuren zijn mooi, maar ik ben minder blij met de patronen van de stofjes. Ze zijn groter uitgevallen dan ik dacht. Dus daar moet ik nog even over denken wat ik er mee ga doen.


Het pakketje was nog niet vol genoeg, dus nog een paar lappen van de meter. De rode gewoon omdat het een leuke stof is, leuk voor de kerst. De oranje vanwege de herfst en halloween, de blauwe voor bij de Frosty Flakes. Alleen weet ik nog niet welke. Ik heb de Frosty Flakes in blauw gemaakt. Kijk maar eens op eerdere berichtjes. Welke zouden jullie kiezen om de randen en zo te maken? Alle advies is heel welkom.
.

8 opmerkingen:

  1. Hallo Birgitte,

    Oh nieuwe stofjes, mooi !!
    Zo te lezen weet jij wat doen nu :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stofjes hoor Bietje! Goed gekozen !
    Nu wist ik wel dat je niet 'rozig' was maar ook niet 'blauwig' , dat is nieuw voor mij :)
    Maar het is idd een zeer mooi combinatie, het blauwe met het bruine.
    Have fun met je lapjes !

    nog een prettige zondag, Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent goed geslaagd met alle stofjes,prachtig. Zou gaan voor het bruinachtige lapje bij het blauw,volgens het kleurenwiel moet dit lukken.
    veel plezier ermee.
    fijne dag vandaag Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè? nieuwe lapjes. Op zolder heb ik altijd een lade vol lapjes en als ik iets wil naaien of knutselen is het heerlijk om er in te struinen. Vaak koop ik impulsief op de markt stofjes, die ik later weer ergens voor kan gebruiken. Veel succes met je heksjes en tot....Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Brigitte, het dringt langzaam tot me door dat je niet erg blauwig bent. Als je de ketting wilt ruilen voor een nader kleurtje, laat het dan even weten. Ik kan er ook een maken.
    Lieve groet en tot....Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn als je iets tegenkomt wat je heel erg leuk vindt en al moet je daar dan iets meer voor betalen, je hebt er ook veel meer plezier van. Veel plezier met het werken met zulke mooie stofjes, groetjes...Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige stofjes heb je gekocht. De Pure van moda vind ik ook zo mooi. Veel plezier met verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.