Pagina's

dinsdag 1 februari 2011

Jojojojojojojo

Ik was in de doos met allerlei dingetjes aan het rommelen. Eigenlijk op zoek naar wat anders toen ik ineens de jojo, ofwel yo-yo, nog in de verpakking tegenkwam. Deze zat vorig jaar in een zending van de Kwibbels club. Toen is ie aan de kant gelegd, omdat ik niet zo van yo-yo's houd. Vandaag mocht ie er uit, toch eens proberen, en leuk zo'n klein klusje tussendoor.


De beschrijving lezen en een paar kleine lapjes knippen. Ze komen uit de serie "Sent with Love" van De Strain voor Moda. Ja, ik ben al helemaal in de stemming voor Valentijn. Een paar kleine lapjes knippen en proberen maar.


 Het stofje zit er in. Ik zal ook nog even de andere kant laten zien.


Hier kun je goed zien waar je de naald moet steken. Helemaal aan de rand in en weer terug. Op die manier naai je een rondje stiksteken. Als je helemaal rond bent dan haal je alles uit elkaar, trekt de draad voorzichtig aan en hecht het af. En klaar is de yo-yo.


Kijk dit is ie. Wat scheef, want ik moet hem nog in model duwen. En wat is ie klein!!!
Even omdraaien om ook de andere kant te showen.


Hij wordt eigenlijk eens zo klein als de vorm. Het is een fluitje van een cent om hem te maken. Maar ik vraag me wel af of ik daar een aparte tool voor nodig heb. Volgens mij kan dat ook zonder. Het grote voordeel is dat de steken op regelmatige afstand van elkaar komen. Maar dat is ook alles. Dus ik ben bang dat dit dingetje weer in de rommeldoos verdwijnt.
.

1 opmerking:

  1. Haha.. ik ben ze ook wel eens eerder tegen gekomen maar mijn favoriet zal het waarschijnlijk (ook) niet worden ;o)
    Maar wat een mooie stofjes heb je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.