Pagina's

maandag 21 februari 2011

Tweede blok

van de Fin de Siecle is binnen. Door die stofje smelt ik gewoon. Ik vind ze helemaal geweldig. Ze zijn van French General. En toevallig of niet, ik ben voor meer van hun stofjes gevallen.

Voor en na werk ik wat aan dit blok. Het schiet aardig op, kijk maar.


Deze vier stukjes moeten aan elkaar en dan nog een dubbele rand er om heen. Zoals op het voorbeeld te zien is. Wellicht dat ik deze week ergens tijd vind om het af te maken. Ik moet natuurlijk niet achter raken.


Heb ik bij het vorige blok nog wat gesmokkeld met de puntjes....   Ik liet jullie natuurlijk alleen de puntjes zien die goed gelukt waren. In dit blok zijn alle puntjes (tot nu toe) gelukt. Oh, jullie willen bewijs, nou kijk maar.


Ik moet duidelijk nog een en ander strijken.
.

7 opmerkingen:

  1. Ziet er veelbelovend uit Birgitte, complimenten!
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een precies werkje, hier moet je zeker met je aandacht bijblijven!
    Leuke stofjes en mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een mooi blokje is dit geworden. Geweldige stofjes, ik bezwijk altijd voor French General.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo'n lieve stofjes, echt heerlijk om mee te werken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Idd dame tot in de puntjes .. zeer netjes gedaan !
    Pluimke voor jou ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kan me voorstellen dat je op deze stofjes verliefd bent geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent er weer! Nog van Harte Gefeliciteerd! Je blok en stofjes zijn prachtig.
    Heb je je mail van mij nog gekregen?
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.