Pagina's

woensdag 23 februari 2011

Kadootjes

Vorige week was ik jarig en ik ben toch verwend geworden. Geniet maar mee van een greep uit de cadeaus. Er zit wel weinig quilterigs of stoffigs bij hoor.


 Een mandje met bloembollen. Ik kreeg er niet deze bij maar, die op de foto hieronder. Maar die vond ik te groot voor het mandje, dus kocht ik kleine narcisjes. De grote miiflora gaan t.z.t. in de border.


 Precies mijn kleuren, van geel tot rood. Ik had nog nooit gezien dat aan een bol verschillende kleuren kwamen. Geweldig.


 Een boeket prachtige roosjes van mijn ouders. Lieve kleurtjes he. Zeker als ik ze zo dichtbij fotografeer.


 Een flinke pot hachee met pasta van de plaatselijke boerderij. Lekker spul, zeker als we een keer weinig tijd hebben.


 Een etagere. Je kijkt er van bovenaf op. Dus misschien ziet het wat raar uit. Maar ik kon het niet beter op de foto krijgen. Het is een super groot ding. Maar gelukkig kan ie uit elkaar en in de doos.


 Van DH een handtas annex schoudertas, annex rugzakje van het bekende merk met de gorilla. Klein maar toch met superveel ruimte en vakjes. En binnen no-time kan ik hem ombouwen naar een ander soort tas.
Van DH kreeg ik ook twee boeken van Jennifer Chiaverini. Dus ik kan weer vooruit.


Deze was eigenlijk niet voor mijn verjaardag maar voor Valentijn. DH verraste me eens niet met rozen maar met deze prachtige bos. Ammarillus met artisjok en kleine roosjes. Het ruikt heerlijk.

6 opmerkingen:

  1. Die geschenkjes zien er prachtig uit en vooral geurig! .Bruikbare geschenkjes komen altijd van pas hé! Geniet er maar van tot de volgende . Groetjes uit Brugge Carine http://patchworkstar.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent inderdaad goed verwend op je verjaardag. Wat fijn dat de gevers zo goed weten waar ze je een plezier mee kunnen doen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Birgitte,

    oh wat leuk, soms lekker ook, en mooi allemaal, geniet er maar van !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent verwend Birgitte, (trouwens nog gefeliciteerd mt je verjaardag, beet je laat maar..........) veel plezier met alles.
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt hele mooie kadootjes gekregen. En zeker die tas!! Heb ik ook :D. Die mag altijd mee op vakantie want daar gaat mijn hele hebben en houden in en ik kan hem ook nog als rugzak dragen. Prachtig kado waar je lang plezier van zult hebben. Genieten!!!! Knuzz...Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kado's en nog van harte!!!

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.