Pagina's

zondag 27 februari 2011

Verjaardagskaarten

Zoals beloofd een betere blik op de verjaardagskaarten. Ze zijn zo leuk dat ze echt wel een nadere blik verdienen.


Deze kaart kreeg ik van Riet alias Vilterietje. Het lijkt mij dat ze gemaakt is van handgeschept papier. Het is bijna vilt-achtig papier. Rietje doet mee aan de challenge 'weekly bird'. Hiervoor maakt ze iedere week een andere vogel. Het maakt niet uit van welk materiaal. Mijn kaart was een van die birds.
En dat het riedeltje er op "Twietje, twietje, twietje, Happy birthday bietje" Gaaf toch!



De volgende kaart kreeg ik van Kris. Kris is mijn swappartner bij de hartenswap. Ze staat net als ik voor de klas. Haar kaart is op ons werk geïnspireerd. De kaart is wel zelfgemaakt, maar niet door Kris. Ik vraag me wel af of mijn leerlingen mij ook zo zien. De 'head mistres' lacht wel, maar ziet er ook tamelijk ongelukkig uit met een mini-armpje.



Dat de volgende kaart. Deze kaart is een 3D-kaart. Er is een aparte naam voor, maar die en ik vergeten. Tja, dat krijg je als je oven de 40 bent. De tweede foto laat heel duidelijk zien dat het aparte laagjes zijn met daartussen een stukje dikkere kleefband. Paars, een van mijn favo-kleuren, dus prima.



En de laatste kaart was van Patty. Deze had wel een heel bijzondere constructie. Allereerst een diepzinnige spreuk van boeddha. Daarover heen een strook met een zakje van organza. In het zakje zaten kaartjes met allerlei woorden die haar wensen voor mij inhielden. Iedere dag moet ik 2 kaartjes er uit nemen. Deze vormen dan mijn inspiratie voor die dag. En warempel het lukt ook nog.



Carine mailde mij dat ze eigenlijk te laat was voor de give-away. Ze had geen tijd meer om een kaart te maken, maar ze wilde me toch wat sturen en zo meedingen. Ze stuurde me deze prachtige lapjes. Ze wilde het boek niet eens voor haarzelf winnen maar voor een (jong) meisje dat ook aan het patchen was.

Dames, allemaal heel hartelijk dank voor jullie bijzondere kaarten en wensen. Het maakte mijn verjaardag dit jaar heel bijzonder.

6 opmerkingen:

  1. de kaart met de inspiratiekaartjes is wel heel bijzonder, leuk dat je er ook gebruik van maakt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt mooie kaarten gekregen. Leuk om er iedere dag naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent verwent met hele mooie kaarten en ik ben blij dat de inspiratie je helpt! Knufzz...Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten heb je ontvangen, je bent verwend.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hoi, vandaag viel mijn hartje van de hartjesswap in de bus.
    Ik vind hem ontzettend mooi en ga er een mooi plekje voor zoeken.
    Ik heb 2 blogs :jetshandwerkatelier.blogspot.com en jetsatelier.blogspot.com.
    Ontzettend bedankt groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o leuk, die kaart met de vogeltjes! die kun je zò gebruiken als een patroon met vilt!
    en inderdaad; prachtige lapjes, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.