Pagina's

donderdag 27 september 2012

En het was . . .

Afgelopen dinsdag heb ik jullie aardig zitten plagen. Ondanks dat er maar een heel klein stukje te zien was, wisten toch een paar mensen wat ik aan het maken ben. Wat was het nou? Nou dit


De kerstkrans van Rosalie Quinlan. De officiële naam is Christmas Treasures Wreath (Kerst Schatten Krans). In de krans die gestitcht wordt, zitten allemaal figuurtjes verwerkt die met Kerst te maken hebben. Je krijg het patroon en daarbij ook een stuk linnen waar het patroon al op gedrukt staat. En ook het garen (Cosmo rood). Naaldje zoeken en je kunt meteen aan de slag.

Het werkt geweldig en het is zo leuk om al die figuurtjes te maken. Je ziet ook snel resultaat. Over deze halve krans heb ik zo'n 3-4 avonden gedaan. En echt niet de hele avond hoor.
Mijn kleuren met kerst worden rood en wit dit jaar. Althans, dat is nu de bedoeling, maar Kerst is nog ver weg. Deze krans past daar prima bij. Over de afwerking twijfel ik nog een beetje.

Wie van jullie heeft deze ook al gemaakt, of is er mee bezig? Ik zou graag jullie afwerking eens willen zien.



.

13 opmerkingen:

  1. Dat ziet er al mooi uit!!! Ik heb het patroon gekregen van een swap - partner uit Australië en ga er misschien ook aan beginnen. Maar eerst moet ik nog wat tijd vinden :-)
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi borduurwerk, leuk met al die figuurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er mooi uit Birgitte, en je bent al aardig opgeschoten! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk/mooi is de kerstkrans met alle figuren. Wit en rood (en groen en goud) zijn voor mij ook nog altijd DE kerst kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een plaatje in wording en proficiat met je gewonnen gaveaway bij Blackbird design!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk zeg!
    Waar heb je dat vandaan? Is het nog te krijg,
    mijn kerstquilt is zo goed als af en dat zo'n
    mooie stitchery erbij lijkt me ook leuk.
    En gefeliciteerd met je trouwdag, hoop dat je een gezellige dag hebt!
    groetjes Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk zeg, maar waar heb je dat vandaan?
    Lijkt me ook leuk om te maken en mijn kerst quilt is nu bijna af dus kan dit er wel bij.
    OOk gefeliciteerd met je trouwdag, gezellige dag hé!
    Groetjes Susi

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.