Pagina's

zondag 23 september 2012

Potje met liefde

Zoals verteld heb ik in de tussentijd echt wel wat handewerkerigs gedaan hoor! Niet dat jullie denken dat ik helemaal niet doe ;)

Zo is dit potje met liefde afgekomen.


Het is het een-na-laatste potje in deze serie. Ik moet er nog een krijgen en dan heb ik de 6 bij elkaar. Ook deze is weer zo'n schatje. Een lief theekopje met drie hartjes er op in zacht rose. Een mooie bloem erin en in de knop er voor. 

Oorspronkelijk stonden in alle hoekjes een hartje Maar het dat was zo ielig op dit patroontje. Dus maakte ik de hoekjes vol met hartjes. Wel zo hartelijk niet waar???



.

 

2 opmerkingen:

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.