Pagina's

dinsdag 18 september 2012

Nieuw werkje

Onlangs besloot ik mezelf te verwennen met een nieuw werkje. Het is nog niet zo veel op internet te zien, maar de keren dat ik het zag, was ik er helemaal weg van. Dus even googlen, en bestellen. Ik ga jullie een beetje plagen, door er maar een klein stukje van te laten zien. Kijk dus goed.


Is het niet schattig?

Het is maar een heel klein stukje, donderdag zal ik een groter stuk laten zien. Misschien herken je het dan wel. Dus nog even lezertjes plagen.





3 opmerkingen:

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.