Pagina's

zondag 4 juli 2010

Nieuwe BOM ontdekt

Pfff, puffen jullie ook zo van die hitte. Gelukkig is het vanmorgen al een stuk koeler. Ik kan zo slecht tegen zo'n warm weer, daar krijg ik hoofdpijn, of erger, migraine van.
Maar goed ik wilde eigenlijk niet klagen maar kort melden dat ik een nieuwe BOM ontdekt heb: "Life on the Farm". Hij is supermooi, deel 3 is al online, maar je kunt deel 1 en 2 ook nog downloaden. Kijk maar eens hier.
Pooh, pooh, do you dislike the heat like me? Luckily this morning it's already cooler. I can't stand the heat very good. It gives me headache, or worse, migraine.
But hey, I didn't want to complain, but tell you that I found a new BOM: "Life on the Farm". It's gorgious, but started some time ago. Part 3 is online, but you still can download part 1 and 2. Look over here.

Hierboven een afbeelding van blok 1A + B en 2A + B samen. Ik heb ze aan elkaar geplakt zoals het hoort. Voor de duidelijkheid, het zijn niet mijn eigen blokken, maar ik heb de afbeelding van de site van de designer gehaald. In het midden van het geheel komt een cirkel, een blauwgrijspad door de tuin, waarin vanalles groeit. Rondom deze 4 delen komt nog een rand met blokken, de bovenste 2 in het midden zitten al aan de cirkel blokken vast.
Up you see a picture of block 1A+B and 2A+B together. I added them together, like they belong in the pattern. To be clear, these are NOT my blocks, but I got the pictures from the blog of the designer. In the middel of the design wil be a blue-grey path through the garden. In wich several veggies grow. Round these 4 circleblocks will be another round of blocks. De upper 2 in the middle are already on this picture.


Dit is een foto van het derde blok, nogmaals, niet van mijzelf maar van de designer. Let eens op de geit. Ze heeft een stuk van het laken achter haar afgebeten. Ze heeft het nog in haar mond. Doen niet alle geiten dit als ze de kans krijgen. . .
Voorlopig ga ik deze BOM nog niet maken, ik heb al zo veel. Maar ik ga deze zeker downloaden. Voor later, als ik wat meer tijd heb. Als dat moment ooit nog eens komt. De foto's komen van de site van de maakster: Nichole Wade van The Happy Wren Studio.
This is a picture of block 3, again NOT my block, but the designer's. Please pay attention to the goat. She bite a piece of the sheet behind her. She still has that in her mouth. Don't all goats do that, if they have the chance. . . 
I am not going to start this now, I have too much going on. But I will download it. For later, if I have more time. If that moment ever will come. The pictures are from the site of the designer: Nichole Wade of the Happy Wren Studio.

Ik zag net dat er twee nieuwe volgers bij waren, hartelijk welkom. Ik hoop dat jullie veel plezier hebben bij het lezen van mijn berichtjes. En natuurlijk zijn jullie meer dan welkom om een reactie te geven.
I just noticed that I have 2 more followers, very welcome. I hope you enjoy reading my messages. And of course you are more than welcome to write a reaction.
.

3 opmerkingen:

  1. Oh dat ziet er lief uit! Die met de waslijn is wel heel schattig.
    Hihi en tja... ik vind dan toch dat ge tijd moet vinden/maken hoor :-)

    Mag je eigen kleuren gebruiken of liggen de kleuren vast?
    Sorry ken niks van zo een soort handwerk, enkel kruisjessteek maar.

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk!!
    maar uh........ik kijk maar niet verder......;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke BOM! Ik heb hem meteen aan iemand doorgestuurd, die hier erg van houdt!

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.