Pagina's

donderdag 30 januari 2014

Toeval???

Bestaat toeval??? Of zou er iets anders aan de hand zijn? Eind 2012 kocht is de Fl*w met allerlei papieren dingen erin. Er zat ook een kalendertje in. Dus uitscheuren, op volgorde leggen, slagerstouwtje er door, en ophangen. Waar? Op het kleinste kamertje natuurlijk. Daar hoort een kalender. Eigenlijk een verjaarskalender (hadden wij vroeger thuis altijd), maar deze is ook leuk, en houdt mensen wel bezig als ze daar bezig zijn....

En deze kalender hangt er nog steeds. Er staan geen dagen van de week op, dus het kan. Maar de belangrijkste reden is dat hij/zij met het afgelopen jaar ontzettend vaak verrast heeft met prachtige spreuken. En heel vaak op een tijdstip dat ik het nodig had. Toeval???

Gisteren kwam dit blad te voorschijn.


En weer raak! Gisteren deed ik iets wat ik eigenlijk niet durfde, maar toch gedaan heb. Ik wil hier niet vertellen wat het was, dat is té privé. Maar wat was ik trots op mezelf achteraf! En ik was heel verbaasd toen ik 's avonds pas de spreuk las. Hoe toepasselijk.

Toeval??? Ik geloof er niet meer in, het is té vaak, té toevallig. Hoe is dat bij jullie? Hebben jullie ook té vaak van deze toevalligheidjes meegemaakt?

Groetjes en een fijne dag.




.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.