Pagina's

maandag 18 februari 2013

Aankopen Texel

Bij het schrijven van het blogje van gisteren realiseerde ik me dat ik nog geen foto's heb laten zien van mijn aankopen op Texel. Ga ik vandaag goedkmaken.

Nou gisteren zagen jullie al de achterkant stof voor de molentjes. De stof is echt prachtig. Het is Penelope #1 van Holly Holderman voor LakeHouseDryGoods. Leuk rood ruitje, maar niet te fel rood en ook niet roze.

Verder kocht ik twee lapjes voor een koffiequiltje dat nog steeds een ufo is.



En een rolletje stofjes van een (nieuwe??) serie van Moda. Waar ik de naam van vergeten te vragen heb. Ik heb al gekeken op de site van Mode, maar ik kan de juiste serie niet vinden. Weten jullie welke serie het is???





.

5 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen Birgitte, ben benieuwd wat je er van gaat maken. groetjes en een fijne week toegewenst
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! ik heb laatst ook zo'n soort rolletje gekocht laatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De naam van deze serie ken ik ook niet,maar het zijn mooie stofjes.
    Weet je al hoe je de achterkant maakt van je 'molentjes'quilt?
    succes en gezellige avond.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekkere rolletjes... ;-)
    Groetjes Sis
    P.S. ik wil nog steeds naar Texel...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo van het ene blog naar het andere blog rolde ik in die van jou. We hadden elkaar bijna tegen kunnen komen op Texel. Wij waren 2 weken eerder, lag er ook een bult sneeuw maar helaas voor mij was toen de Scholekster dicht en ik had meer zo op verheugd. Gelukkig was de Witte Engel wel open en kon ik borduurzijde kopen want je moet je toch wel kunnen vermaken he? Je hebt er leuke stofjes gescoord hoor.Mooi die molentjesquilt. Zoiets wil ik ook nog eens maken, als ik tijd heb....
    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.