Pagina's

dinsdag 19 februari 2013

BOM d'Alsace

Vorige week kwam de nota voor deel 5 van deze BOM. En volgens mij heb ik deel 4 nog niet aan jullie laten zien. Gisteren ben ik daarom in de vrieskou naar buiten gegaan om foto's met goed licht te maken. Ja, ja, ik heb heel wat voor jullie over.

Dit is deel 4. Het is een groot zijblok, langwerpig.


Je ziet de vorst nog op het gras staan.
Het was een leuk blok om te maken. Eigenlijk zo klaar. Ik zie wel nog een vals vouwtjes bovenin. Zo meteen even kijken of dat een naaifoutje is, of dat ik het er uit kan strijken.

Ik heb ook alle vier de blokken even bij elkaar gelegd. Kijken hoe het uit zal zien. En ik ben flieft. Oh, kan er lang naar kijken, Marianne heeft een goed ontwerp en goede stofkeuze gedaan.


Het wordt echt geweldig, mag je dat eigenlijk wel van je eigen werk zeggen??? Het grote middenblok (dat is echt groter dan de hoekblokken) zal vandaag of morgen wel in de bus vallen. Ik heb er zin in.

Ik zie wel meteen dat ik van blok 3 en 4 de randen vergeten ben. De hoekpuntjes zij zo ieniemienie dat ik die niet van te voren snijd. Ik ben veel te bang dat ik ze kwijtraak. Dus dat doe ik pas als ik zover ben. En dat ben ik toen dus vergeten. Vanavond nog maar even doen.

Die grote 'poten' in het gras onder de blokken, zijn mijn eigen poezelige voetjes, maar dan in klompen. Het is maar dat je het weet.




.

11 opmerkingen:

  1. Nou, ik vind dat je dat best vanje eigenwerk kunt zeggen, want het wordt gewoon prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig die kleuren en vormen.........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chapeau!!, ziet er erg mooi uit, zo zie je maar ook een autodidact komt er wel. groetjes
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blokken zijn het. En ja je mag trots op jezelf zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Ja, ik sluit me aan bij de vorige reageerders. Als het mooi is, is het mooi, ook als je het zelf hebt gemaakt.! Het is alleen maar fijn dat je het zelf ook mooi vindt, anders heb je er niet zo'n plezier aan......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk mag jij je eigen werk mooi vinden! Anders heb je toch geen plezier om er aan te werken?
    Het zijn mooie kleuren en blokken.
    veel plezier met je volgende blok.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je blok ziet er weer mooi uit.
    Zonder stitcherie was deze snel klaar, he?
    De volgende zal weer wat meer tijd in zitten. Ik ben er ook steeds met veel plezier mee bezig, en ook helemaal verliefd op de kleuren.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan me voorstellen dat je hier verliefd op bent. Het zijn mooie blokken.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij gaan evt. in september daar Alsace.... stel nou dat de vakantie zo leuk word als je blokken... dan word het een goed jaar !
    Groetjes Sis

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.