Pagina's

dinsdag 16 juli 2013

Kledingkast

De zomer is voor mij ook altijd de tijd om mijn kleding kast eens uit te mesten. Dan heb ik tijd om dat te doen en is de kast klaar voor de winter.
En jawel, uit te mesten. Ik kan heel moeilijk afstand doen van kleding. Je weet maar nooit, misschien past het nog eens, of komt het nog eens in de mode.
En nu ik quilt, komt er ook nog bij dat ik naar de stof zelf kijk. Zou ik dit nog ergens voor kunnen gebruiken? Applicatie, label, of wat dan ook?

Nou vond ik op een Amerikaanse site een stroomschema hoe je kon beoordelen of kleding weg kon of niet. Dat heb ik wat opgevrolijkt met kleurtjes een een achtergrondje. Dus helemaal opgehipt. 

Misschien is het wat voor jullie. De enige vraag die er niet in staat is "Kan ik de stof nog gebruiken voor te quilten?" Aan de andere kant, je kunt er ook van uitgaan dat je de kleding die je weggooit gewoon stript en de stofjes bewaard voor ooit.


Succes met uitmesten.



.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.