Pagina's

zaterdag 13 juli 2013

Totaal plaatje

Nou ja, bijna totaal, want er moet nog een blok komen.
Ik heb de blokken aan elkaar gemaakt en nu hangen ze in twee banen aan mijn kleerhangertje. Kijk je mee?


Blok 5 hangt er ook al bij, maar is nog niet helemaal af. De bloemetjes moet ik nog maken. Het grote groene blaadje is mijn idee, maar tegenover de andere blokken vind ik het een beetje bleekjes. Net als het blok rechtsboven overigens. 

De appel krijgt nog een wormpje dat uit het gat linksboven in de appel komt (eigen toevoeging). En ik denk dat ik de deur ook nog een stofje geef. Wat vinden jullie?

En hebben jullie ook nog ideeën voor het huisje rechtsboven? Om dat wat meer kleur te geven?




.





6 opmerkingen:

  1. Geef het dak en de deur van je huisje een kleurtje met stof. Dan ziet het er heel anders uit. Groeten Lia van den Brand

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het erg mooi worden. Maar die twee blokken zijn inderdaad wat bleker en vallen weg. Een oplossing weet ik daar niet zo voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geef het deurtje een groen kleurtje en het dak geel/bruin kleurtje.
    Dat geeft het dak een strooidak idee.
    Succes
    Maaike (quilthuis.blogspot. nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Wat een mooi werkje !! Ja, die rechtsboven zou ik ergens nog een kleuraccentje geven, komt hij wat naar voren op de doek.
    Benieuwd hoe het gaat worden .

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blokken worden het, zou ook het dak en het deurtje een kleurtje geven. Succes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai das al mooi !!
    En yep ik ben het eens met Maaike haar idee ... lijkt me mooi :)
    Have fun .. !

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.