Pagina's

maandag 22 juli 2013

Vlieg met met mee ....

... naar de regenboog......

Nou die regenboog blijft nog even uit met dit hete weer. Maar dit liedje schiet wel door mijn hoofd als ik mijn kleine Nielsje zie. Hij is al een tijdje af, maar ik heb hem nog niet laten zien. 
Niels is gemaakt van vilt en een pakketje van Tintangel. Hij hangt vrolijk te zweven boven de salontafel, maar krijgt nog een ander plekje. 


De foto is wat wazig, maar die is sterk uitvergroot. Nielsje mét gans is zo'n 5 cm. groot. En erg schattig. Ook snel gemaakt.

Overigens is de foto met mijn nieuwe telefoon gemaakt. Ja, ja, ik ben ook op de moderne toer. De vorige telefoon was echt sterk verouderd. Maar voor mij eigenlijk nog goed genoeg. Ik heb lang getwijfeld of mijn belgedrag een nieuwe wel waard was. Maar al die gadgets deden mij toch overstag gaan, zeker toen DH er een kreeg met al die leuke toeters en bellen.

Dus nu heb ik een Samsung Ativ (een windows phone) met kek lila hoesje. Ik kan er van alles mee, internette, fotograferen, zelfs filmen, spelletjes spelen, allerlei appjes en zo. Maar niet bellen en SMS-sen.
He...?

Jawel, mijn abonnement moet nog over gezet worden, dat gebeurd op 2 augustus, dus tot die tijd is het gewoon een leuk klein fotocameraatje met ingebouwd tablet.




.

2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is Niels. Veel plezier met je nieuwe speeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nielsje is een leukerdje! ik was altijd dol op de ze verhalen..
    Die telefoons weet wat; ik vraag tegenwoordig altijd "kun je er ook mee bellen?" en dan staan ze je gek aan te kijken...
    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.