Pagina's

woensdag 17 maart 2010

Granny-dag

Het is weer Grannydag, sinds lange tijd een maand, dat moet ik er wel bij zeggen. In de tussentijd was er op granny-gebied niet zo veel te melden. Dus heb ik de afgelopen week een klein sprintje getrokken. Dit is de stand.

Bij de normale granny's zijn er 5 bijgekomen, maar bij de kleintjes maar liefst 20 !!! Daar was de achterstand dan ook nog groot. Ik heb ook een grote granny gemaakt, maar toen die klaar was, kwam ik er achter dat die in die kleur al klaar was. Jammer, dat zal nu een pannenlap worden. Hoe zien die al die granny's er nou samen uit? Nou zo:
Wacht, als ze zo in het gelid in hun koffertje zitten, dan kun je niet zo goed zien hoeveel het er eigenlijk zijn. Dat is zo verholpen.
Ik gebruik 9 verschillende kleuren. Van alle kleuren wil ik een grote granny maken, 10 gewone en 10 kleine. Van sommige kleuren heb ik nu al meer, maar van een aantal kom ik nog te kort. Dit moet ik nog.
donker paars: 2 normale - 10 kleine
lichtblauw: 1 normale - 3 kleine - 1 grote
ijsblauw: 3 normale - 5 kleine
lichtgroen: 10 kleine
warmrood: 10 kleine

Al die granny's bij elkaar op de tuintafel leken net een bloem. Als ik een foto van bovenaf neem, kun je dat beter zien. Dit is een fleurig einde van mijn blogje op (hopenlijk) een zonnige, voorzichtige lentedag.

1 opmerking:

  1. Nou ik had er nog nooit van gehoord, grappig vind je kip trouwens ook helemaal leuk.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.