Pagina's

woensdag 26 januari 2011

My Garden (6)

Afgelopen week lagen al weer de volgende twee knoopjes van My Garden op de mat. Ik moet toch voort maken met de eerste 6.


De vogeltjes had ik nog niet geappliceerd. Omdat ik eerst nog over de envelopjes na moest denken. De meeste vogeltjes hebben een envelop in hun snaveltje. En de stitchlijnen lopen over hun lijfje door. Dat wilde ik niet. Ik heb zitten friemelen met een piepklein stukje stof. Om dit in de vorm van een envelop te krijgen, maar dat lukte niet. Te friemelig stukje, of te dikke vingers.
Dus nu denk ik dat ik gewoon een rechthoekig stukje stof appliceer. Daar een hartje op stitch én de lijnen van de omslag. Of hebben jullie een beter idee?

2 opmerkingen:

  1. geen idee hoe ik je kan helpen, ben slecht in het visualisren van dingen die ik niet zie, maar ben ervan overtuigd dat je er uitkomt.
    lieve groet en veel plezier, riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kun je dan niet stitchen zonder dat de lijnen over hun lijfje lopen?

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.