Pagina's

zondag 7 februari 2010

Granny & Lis & Lara

Via, via, kwam ik op de blog van Lis terecht. Zij heeft een echt Nieuw-Zeelands weggevertje.
Net als Lara, maar voor de laatste moet je wel heel erg snel zijn. Die sluit vandaag.

By clicking around I came on the blog of Lis. She has a real New-Zealand give-away.
Just as Lara does, but for hers you have to be very quick, because it closes today.

Verder ben ik een hele, hele, hele grote Granny aan het haken. Ik heb er nog geen foto van gemaakt en de batterij hangt nu aan de lader.
Gisteren vond ik bij Zeeman grote bollen wollige, wol voor nog geen euro per stuk. Daar heb ik er een aantal van ingeslagen en dat wordt een hele, hele, hele grote Granny. Voor mijn DH die altijd koude voeten heeft op de bank. Helaas had men niet zijn favo-kleur blauw, het is een meer meisjesachtige roze, paars en grijs geworden. Misschien wordt ie toch voor mijzelf. . .

I started a very, very, very big Granny. I can't show a picture yet, because the battery was exhausted.
Yesterday I saw at Zeeman's big wooly wool for less than a euro each. I bought some and this will be a very, very, very big Granny. For my DH who's feet are always cold at the couch. The shop did not have his favo-colour bleu, so it will be a more girlish pink, purple, grey. Maybe this will be mine anyway. . .

2 opmerkingen:

  1. Thank you for visiting my blog and posting about my giveaway. good luck when I draw it, Lis x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je berichtje op mijn blog...het is een patroontje dat ik opgeslagen heb van een freebee..maar ik weet niet meer van welk blog.. ik hou en maak ook lappenpoppen en die zien er meestal ook zo uit...het is eigenlijk gedacht om te appliceren als dat zo heet..misschien doe ik dat nog wel een keer...als je het hebben wilt kan ik het je per email sturen hoor..laat het maar even weten dan..
    wat leuk dat je een grote "grannysquare" gaat maken..ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien...laat je nog een foto zien als hij af is??..groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.