Pagina's

zondag 8 augustus 2010

Hartje en vlindertje

De reacties op mijn vorige berichtje bewijzen het gelijk van mijn berichtje. Dank jullie wel voor jullie warme (en massale) reacties. Maar deze keer wil ik het toch over haken hebben.
The reactions on my last post prove the right of that post. Thank you all for your warm responses. But this time I would like to talk about something else: crocheting.

Op de blog van Haakmuts vond ik twee hele kleine, maar o zo schattige patroontjes van een hartje en een vlindertje. Ze zijn zo klein dat je ze in 5 minuten gehaakte hebt, inclusief het afwerken. Hartstikke leuk als afwerking op een tas, trui of cadeautje. Dit zijn de mijne geworden.
On the blog of Haakmuts (Crochet-bonnet, I know the translation of some words are really ridiculous) I found two tiny-winy little, but o so cute patterns of a little heart and a butterfly. The blog is in Dutch, and I am sorry there is no translation. You have to know that a translation by Google of Dutch cochet terms is really rubish.
Both are so small you can crochet them within 5 minutes, incl. finishing. There really fun to make and perfect to decorate a bag, sweater of a little present.
.

6 opmerkingen:

  1. Die zijn inderdaad erg leuk, helaas kan ik niet haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Bietje!
    Ik heb de patroontjes meteen overgeschreven, zodat ik ze kan maken als ik daar zin in heb!
    Fijne zondag en tot...
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben het helemaal met je eens Bietje...bij sommige gaat het patroontjes verder geven als vanzelfsprekend..( wie wil er nou niet zoiets leuks?!) en bij sommige moet je eerst een mail..een link met plaatje of liefst een hele post eraan wijden...van de mail begrijp ik dan nog omdat sommige patroontjes te lang zijn ...ook zoiets met reacties...bij sommige blogsters reageer je steeds en van sommige krijg je nooit iets terug..iedereen ontvangst graag reacties op je gemaakte friemeltjes ook al is het niet helemaal "jouw pakkie an"..Mai schrijft hier ook dat ze niet kan haken maar reageerde toch..leuk vind ik dat...maar ik dwaal af...bedankt voor de tip en je hartjes en vlindertjes zijn te leuk...ik heb gisteren een hartje aan een gehaakt cadeautje gehangen...stond heel leuk...
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Birgitte,

    Whaahaaa, dank u voor het berichtje, wacht zenne....

    Maaamaaaa, (mijn mama is Susie), ik weet dat je deze blog leest hoor,
    Birgitte heeft twee leuke patroontjes, voor op ons kaarten hé ,hihi.

    Ze zijn wel heel leuk en mooi gemaakt!!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap dat je dat kan enne nog bedankt voor je leuke berichtje.
    Groetjes Madelon en geniet van je zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allee wie is hier nu aan 't roepen !?
    Is dit nen hint ? ;)

    Hoi Bietje, schattig hoor die kleine haakselkes.
    Ik ga straks bij haakmuts kijken.

    groetjes Susie

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.