Pagina's

woensdag 11 augustus 2010

Recept

Kijk hier voor de oplossing van het raadsel van gisteren.
Look here for the answer for yesterday's riddle.

Als er iemand het recept voor het Prinsessengebak heeft, dan zou ik dat graag willen krijgen. Het is zooooo lekker. Ik heb al op internet gezocht, maar het enige dat op een recept leek, was in het Zweeds. En die taal is niet mijn sterkste punt.
If somebody has the recept of the Princess-cake, I would like to receive this. It's soooooo good. I looked on the internet, but the only thing that looked like a recept was in Swedish, and that language is not my strongest point.

8 opmerkingen:

  1. Hallo birgitte,

    Alléé in het zweeds, moet toch lukken hé,..alléé alléé, niet flauw doen zenne, whaaahaa.
    Tja ikea is ook zweeds natuurlijk hé, dus hopelijk is er iemand wel sterk in die taal en kan je er zo toch aangeraken hé! Succes.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JAAAAA.... Heb ik voor je...
    Wacht haal hem even op....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://balsemien.web-log.nl/balsemien/2009/10/prinsestrta.html

    Goed hé??!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik reageerde net bij het verkeerde berichtje. Je kan het recept toch vertalen door google translate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MMM lijkt mij heerlijk.
    Zelf bakken doe ik niet aan maar als ik in het warenhuis ben zal ik eens kijken/proeven.

    Inderdaad de zweedse liefhebbers onder ons hadden het er al eens over en het recept dat wilma bracht.

    ((( zwaaiii))).... MM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MMM, ze zien er mooi uit, maar heb ze nooit durfen kopen, maar de volgendekeer zal ik ook een doosje kopen. Nieuwe rage? Bij Ikea zullen ze wel raar opkijken, allemaal dames die plotseling prinsessen gebak willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nooit van gehoord,lijkt me heerlijk!
    groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geen idee dat recept, maar het is inderdaad ontzettend lekker! Ik zie dat jij ook de Frosty Flakes gaat maken! Ik ben al aan het donwloaden geslagen, maar wil nog op zoek naar leuke stofjes. Heb kasten vol, maar heb het idee dat ik toch nieuwe moet kopen...;-)

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.