Pagina's

zondag 8 januari 2012

Ballerina's

Soms die je de prachtigste dingen voorbij komen. En als ze dan ook nog relatief eenvoudig te maken zijn, dan wil je dat zelf toch ook proberen?
Zo kwam ik via via op een Russische blog terecht. Ik verstond er uiteraard niets van, maar de vertaler van Google bakte er hout van. En kijk eens wat een prachtige mobile te hadden:


Sneeuwvlok-ballerina's. Kijk maar op deze site. Ze zijn gemakkelijk te maken. Kom je er niet uit, dan laat het me even weten, ik denk dat ik weet hoe ze in elkaar steken. Maar heb het zelf nog niet uitgeprobeerd.


.

11 opmerkingen:

  1. Hallo Birgitte,

    Mooie mobiel hebben ze daar hangen ja.
    Ook je spreuk van gisteren is mooi !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal gauw eens kijken, maar eigenlijk wil ik eerst zien hoe jij het doet :))) knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er sierlijk uit, leuk gedaan. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, wat zijn ze mooi
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg mooi.. ik vind vooral je quotes heel mooi, ook heel toepasselijk.. Ik doe een 'rondje bloggerontmoetinsdag', zodoende kom ik op je blog terecht. Hoop je dan te zien! Hartelijke groetjes, Nancy
    ps. 'er bestaat maar één weg naar het geluk; stoppen ons zorgen te maken over zaken waar we geen invloed op hebben', deze kreeg ik vandaag ,via 'dagelijkse gedachte', vond hem ook erg mooi.. misschien heb je er een heel klein beetje aan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke mobile. Misschien ga ik dat eens proberen te maken, Het hoeft toch pas in december klaar te zijn,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk, wil ik ook nog gaan doen...alleen waneer?!!!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg, zo sierlijk!
    Dank je wel voor de link.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.