Pagina's

dinsdag 10 januari 2012

Lief

Vorige week kreeg ik van de lapjesfluisteraar een envelopje met een lieve inhoud. Ze wist dat het niet zo lekker met me gaat en wilde een glimlach op mijn gezicht toveren. Nou dat is aardig gelukt. Kijk maar wat er in dat lieve envelopje zat.


Een prachtige kaart met een quilt waar ik al veel naar gekeken heb. En daarin stofjes uit de serie Fandango van Kate Spain. Ze zijn zo geschikt voor de huisjes. Pauline vertelde in de kaart dat ze graag een glimlach op mijn gezicht wilde toveren. En dat is gelukt. De kaart met lapjes hebben een tijdlang op de tafel gelegen. En iedere keer als ik er naar keer, of ze oppakte en nog beter bekeek, kwam er een voorzichtige glimlach. Er zijn duidelijk meer mensen die van me houden.

Pauline ik heb je al bedankt, maar hier wil ik het nog een keer doen in het openbaar. Je bent een schat.



.

7 opmerkingen:

  1. Wat lief van haar en ja wat is een dag zonder glimlach! Ik wens je een heel gezellige en fijne dag met heel veel glimlachen, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach wat is ze toch een sjattepuummelke!!!!:)
    dit zijn inderdaad glimlachvitamientjes, beterschap schat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief gebaar. Ik hoop dat je nog vaak kunt glimlachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi lapjes, en wat een lief gebaar

    Stuur je van de week even het patroon van de kaart

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverd is het toch!! Wist niet dat je "onder het weer" zat. Heel veel knuffels en snel beter worden! knufzz....peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief dat je die lapjes gekregen hebt! Ik wist niet dat je niet dat je "niet zo lekker" was, Ik hoop dat het snel beter met je gaat!
    Een lieve groet uit Urk,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend lief van Pauline!! Dat is de kracht van weblogland weer, he?!
    Toi toi, groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.