Pagina's

donderdag 12 januari 2012

Gewonnen

Conny had een leuke give-away gewonnen bij Dawn. Het boek `The Devil´s Puzzle´ van Clare O´Donohue had ze gekregen. En nou zij het uit had wilde ze het graag doorgeven. En ik won. Super. Ik was net toe aan een nieuw boek. Vorige week lag het op de deurmat. Kijk dit is het.

Uiteraard kon ik niet wachten en ben er inmiddels in begonnen. Het is een spannend boek met een quilterige achtergrond. Meer weet ik nog niet, want ik heb het nog niet uit. 
Overigens wil ik er ook niet meer over zeggen. Want Conny en ik hebben afgesproken dat dit boek rond mag gaan. Als ik het uit heb, ga ik het ook weggeven.

Voor in het boek schrijven we onze namen en blogs. En de bedoeling is dat de latere winnaars dat ook gaan doen. Volgens mij wordt het echt leuk om te zien welke reis dit boek zal ondernemen. De laatste trip was van het hoge Noorden in Nederland naar het Zuiden. Dus houdt mijn blog in de gaten, er komt een give-away aan.



.

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg. Ik hoop dat ik de volgende ben die het mag lezen. groetjes Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee, ik ben helaas niet zo'n lezer (*ja een vakantielezer) het zou eeuwen duren voor ik een boek uit heb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me een leuk boek. Veel plezier met lezen. Als je het uit hebt waag ik een poging.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n doorzendboek. Volgens mij heeft een vriendin dat ook eens gedaan, maar dat boek is zoekgeraakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. allemaal beter wordt vitamientjes:)
    veel plezier met het boek en de tocht die het gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee zeg.... ben wel benieuwd wat voor reis "The Devil's Puzzle" gaat maken ...
    Veel leesplezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enig idee
    Veel leesplezier
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik houd je blog in de gaten, wat een mooi boek ijkt het me.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee omhet boek door te zenden met de namen erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wacht er met spanning op! groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou de dames juichen ons idee toe! Leuk. Nog veel leesplezier! Heb je al een idee wie de dader is? Ik heb het op ongeveer tweederde van het boek geraden....maar ik verklap natuurlijk niets!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee, zo'n "round robin" achtig quiltboek wat van hand tot hand gaat. Ik houd je blog in de gaten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.