Pagina's

maandag 2 januari 2012

Ook goede voornemens gemaakt?

8 opmerkingen:

  1. Prachtig! Mijn goede voornemen is om buikspieroefeningen te gaan doen,
    maar ja, nu is het al twee januari...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha! mijn goede voornemens mag je op mijn blog lezen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eén goed voornemen dat iedereen wel kan gebruiken; kop d'r veur, zoals we in het Noorden zeggen!
    Alle goeds voor 2012 voor jou en je dierbaren; het gaat lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Je hebt mijn give away gewonnen! maar ik kan je geen mailtje sturen. Mail je me even op connysquilts@live.nl?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie wijsheid is dit. We zien wel wat het nieuwe jaar ons biedt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen goede voornemens.., De allerbeste wensen voor 2012!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel gelukkig nieuwjaar Birgitte, en dat van die voornemens, daar herken ik me enorm in. Ik heb er dan dit jaar ook geen gemaakt ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.