Pagina's

vrijdag 13 januari 2012

Huisje

Mijn dorpje vordert wel, maar heel langzaam. Maar afgelopen weekend maakte ik mijn tweede huisje af. Dit is hem.


Excuses voor de slechte kwaliteit van de foto, maar het was avond en ik had alleen kunstlicht.
Als je goed kijkt zie je dat dit een speciaal huisje is. Niet alleen omdat de muren van fandango stofjes van Pauline zijn. Maar ook omdat dit huisje een echt deurtje en luikjes heeft.

Als je wilt weten hoe ik dat gedaan heb, moet je morgen even terugkomen op dit blog. Het is avond en ik ben moe. Ik heb geen zin meer om de foto's van het bouwproces te sorteren en een beschrijving te geven. Dus nog even geduld.



.

13 opmerkingen:

  1. Geweldig, deur en luiken, maar wel extra werk, fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your house block especially the doors and windows...it's too cute

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee Birgitte. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach wat een lief huisje, ik zou er zo in willen wonen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Birgitte,

    Wat een schattig echt huisje zo !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeft wel iets romantisch zo die kleur, avondrood
    mooi huisje groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg je avondhuisje met luikjes en deurtje. Ik ben steeds met gordijntjes in de weer... Gezellig toch om extra op te leuken.....
    Huisjesgroetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat leuk bedacht!
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een zonnig huisje, heerlijk!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is grappig verzonnen, je moet er maak op komen!

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.