Pagina's

maandag 30 januari 2012

Clare O'Donohue

Zo nog net in januari is het tijd voor een give-away vind ik. Een tijdje terug won ik een prachtig boek bij haar. Zij had het weer bij haar gewonnen. En nu geef ik het weer door aan een van jullie.

Het is een boek van Clare O'Donohue, 'The Devil's Puzzle'. Kijk zo ziet het er uit.


Als je dit boek (in het Engels) ook graag wilt lezen, schrijf je dan in voor deze give-away. Er zijn wel een paar voorwaarden aan verbonden.

Voorwaarden
1. Dit boek is een geef-door-boek. Dus als jij het uit hebt, moet je het ook verder doorgeven.
2. Je moet wel een blog hebben, want we willen graag volgen waar dit boek blijft.

Als je dit niet afschrikt, en je wilt graag dit boek lezen, laat dan een berichtje achter. Doe dit uiterlijk donderdag 2 februari. Want vrijdag wil ik de winnaar bekend maken.

Voor in het boek staan de namen en de blogs van de eerdere winnaressen. Schrijf je ook je eigen naam en blog er bij als je het krijgt? Zo verzamel je natuurlijk ook leuke blogadressen. Tot nu toe hebben deze dames het boek al in handen gehad.

1. Dawn
2. Conny
3. Birgitte

Oh ja, het boek is erg spannend met een wel verrassende afloop. Het gaat over een quiltersgroep die een mysterie uit het verleden oplost. Een moord van tig jaren terug. Niet akelig, wel spannend, want je wordt lang in spanning gehouden wie het gedaan heeft. Er komen diverse mensen voor in aanmerking.




.

15 opmerkingen:

  1. ik doe niet mee bietje, maar vind het wel een heel leuk idee:) fijne week!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil graag de volgende zijn voor dit doorgeefboek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb wel interesse in het lezen van dit boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat heerlijk zo'n doorgeefboek! Ik heb er ooit eens eentje in de trein gevonden en daar na het lezen ook weer achter gelaten. :)
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh je hebt het uit, ja natuurlijk wil ik het graag winnen en ik voldoe natuurlijk graag aan de voorwaarden! Spannend weer! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja, leuk. Ik loot graag mee. Spannend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor, ik doe ook graag mee. Lijkt mij leuk, zo'n doorgeefboek. En als ik nu bij jou niet win, dan houd ik gewoon blogland extra goed in de gaten in de toekomst, dan duikt hij vast ergens anders weer een keer op ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zo'n doorgeefboek! Ik loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind een een zeer leuk idee . Ik wil graag meedoen om dit boek te lezen en door te sturen .
    Groetjes
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja hoor, lijkt me spannend, ik wil graag mee doen, en geef je dan een adres in Nederland, ik kom er toch deze of volgende week, ik zal het ook melden op m'n blog,
    groetjes Petronella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, ik wil ook wel graag meedoen.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind dit zo leuk dat ik graag meedoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil het graag lezen en weer doorsturen. Ik ben gek op quiltboeken. Zoveel zijn er niet, behalve dan Jennifer Chiaverini, maar ja die heb ik inmiddels uit.
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee, ik ben gek op Engelse boeken, lees graag dit soort spannende en quilt gerelateerde boeken dus lijkt me net wat voor mij. Het daarna doorgeven vind ik ook een super plan...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou, dan probeer ik het deze keer bij jou, want dat boek wil ik weleens lezen! En het is zo'n leuk idee om het door te geven.

    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.