Pagina's

zaterdag 18 december 2010

De Heilige Koe

DH is helemaal autogek, net zoals vele mannen volgens mij. Hij kan op grote afstand het merk en type auto herkennen. Ik ben dan al blij als ik de kleur van de auto zien. Speciaal voor hem en andere auto-enthousiastellingen een blogje met filmpjes en andere dingen over auto’s.
Autorijden is echt niet goedkoop. Onze overheid wil graag dat we veel minder auto gaan rijden. Dat inspireert vele mensen om goedkopere brandstof uit te vinden. De allergoedkoopste is natuurlijk: Lucht. En er is een auto die op lucht rijdt. Kijk maar.http://www.flixxy.com/zero-pollution-automobile.htm


Je ziet het altijd op TV, bij filmpremieres en zo is het voor de dames nogal lastig om elegant uit een auto te stappen, zonder de omstanders een kijkje te gunnen op delen die je liever privé houdt. nou is er een auto die dit wel heel gemakkelijk maakt. Kijk maar.
http://www.flixxy.com/high-tech-car-door.htm


Auto’s kunnen ook heel mooi zijn. Of liever gezegd het autorijden. Maar voor ik net zo kan rijden als deze auto-ballerina’s ben ik toch ettelijke jaren van oefenen verder. Kijk maar mee.
http://www.flixxy.com/hyundai-driving-skills.htm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.