Pagina's

woensdag 29 december 2010

One Flower Wednesday

Het middenstuk van mijn tafelkleed is af! Hoera!
Ik had dit stuk en de randstoffen op Kerstdag meegenomen naar mijn moeder. Ik had haar hulp nodig bij het maken van de rand, die wil ik zeskantig houden, net als de hexjes. Ziet mijn nichtje (en petekind) dit, roept ze: "Oh zo wil ik wel een sprei voor op mijn bed!`



Groot compliment van een puber van 12. Ik heb toch voor die eer bedankt, het zijn allemaal hexjes van 0,5 inch !!!. Ze zou 80 zijn als ze de sprei klaar was. . .

Ik hoop de top in mijn kerstvakantie nog af te krijgen. Hebben jullie overigens al eens de achterkant van mijn bloem gezien? Oke, dan hier komt ie.



Het is net alsof de bloemen zo meer nadrukkelijk naar voren komen, vind je niet?

PS: voor nichtje kan ik misschien een andere, minder bewerkelijke, sprei maken.
.

8 opmerkingen:

  1. Nou het gaat goed met de bloemen,ziet er perfekt uit.groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat wordt ie mooi brigitte! weet je nu hoe de rand gemaakt moet worden? lieve groet en tot....riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijven toch super-bloemetjes, he?
    Die van mij ligt ook al een hele tijd stil op de kast, misschien....... ;))
    Veel plezier met het laatste stukje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het mooi, brigitte. Ik bewonder mensen die hier het geduld voor op kunnen brengen! En ik vind de achterkant nog spannender dan de voorkant. Knufzz...Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Birgitte,

    je hebt mooie kleuren van bloemen genomen !!
    Hihi, en tja, je zal je nichtje toch op een andere manier moeten content stellen nu hoor , ben benieuwd met wat/welke sprei je dat gaat doen nu :-)
    Ik ben ook benieuwd naar de rand van je hexjes straks hoor !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is heel mooi. Ik ben benieuwd hoe je hem gaat afwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij wordt heel mooi, misschien kun je voor je nichtje dezelfde bloemen maken maar dan een paar maatjes groter. Maar ik denk dat de stof het hem ook doet, het is zo'n mooie stof.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.