Pagina's

woensdag 7 december 2011

Quote op woensdag




.

13 opmerkingen:

  1. deze hang ik op de koelkastdeur.........;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Birgitte,

    Dat is helaas ook waar hé, want sommige mensen kunnen er niet aan doen (zoals mensen die manisch depressief zijn), die zuigen energie hoor zonder dat die dat zelf willen of soms door hebben hé.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sommige berichtjes worden precies op het juiste moment geplaatst. Dank, ik hang hem op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben ik het daar mee eens, dat heb ik van de week wel weer meegemaakt
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hemaal waar Bietje!
    So let us be happy today!
    Cariños de Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. daar ben ik een hele tijd geleden al mee gestopt, ben veel energieker geworden:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De hoofdjes van de engeltjes (CF)
    zijn parelmoer knoopjes.Ik heb nog.
    Met de jo-jo's had ik geen goed gevoel!

    groetjes Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahum, zou 't de tijd van het jaar zijn? Ik heb er ook last van, maar deze spreuk geeft weer een beetje moed!
    Nog een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh die ga ik bewaren! Ik probeer al bijna geen dingen tegen mijn zin meer te doen, onder het motto 'Daar ben ik nu te oud voor geworden' Niet dat ik zo oud ben maar zonde om er tijd aan te verspillen.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.