Pagina's

dinsdag 31 augustus 2010

Een doodgewone cirkel of toch een pannenlap?

Het verslag van de IJsselmeerrit volgt nog. Ik ben bezig om een en ander uit te schrijven. Ook voor mezelf, voor mijn eigen vakantieboek. Maar daar heb ik nog even wat tijd voor nodig. Vandaar een klein en kort berichtje over wat anders.

Ik vind het leuk om nieuwe dingetjes uit te proberen. En bij toeval vond ik dit patroontje. Een soort Granny, maar dan cirkelvormig. Het begin is wat rommelig, de draadjes zitten elkaar (en mij) in de weg. Maar gaandeweg wordt het veel gemakkelijker.
Ik heb mijn Hollandse kleurtjes uit de kast gehaald - rood - wit - blauw - oranje. Beetje laat voor het WK, maar ik vond dit wel een grappige kleurcombinatie. Als pannenlap is ie eigenlijk een beetje te klein, maar als onderzetter is het perfect.

Wil je het ook eens proberen? Hier vind je het patroon.

5 opmerkingen:

  1. Ha Brigitte! Een echte pannenlap, maar als je er veel van maakt, kun je ze achter 2 jaar voor het EK als vlag gebruiken!!! (;-))
    Groetjes en tot....Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Birgitte,

    Wat een vrolijke onderlegger, leuk zo in die kleuren!

    ps; een copic is een marker op alocolbasis en ze zijn hervulbaar.
    die in het potje zitten, dat zijn de copics die ik maar bezit, er zijn er geloof ik 144, maar ik ga ze niet allemaal aankopen hoor!
    we hebben onze bijna 72 kleuren derwents (potloden) en daar blijf ik bij, ik heb teveel hobby(s en alle hobby's kosten geld genoeg hé!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en vrolijke onderlegger. Ziet er gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi onderzettertje, een lekker stapeltje van maken, staat vrolijk in hollandse kleurtjes op tafel!
    groetjes uit Urk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig effect geven de spiralen. En inderdaad leuk als onderzetters.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.